söndag...

Livet rullar på här, lillprinsen har lite magknip så nu kör vi på med minifom och semperdroppar, men det verkar fungera för nu kommer luften ut i alla ändar...
Leah testar gränserna och ibland får man räkna längre än till tio för att inte få ett utbrott, men det är väntat och inte så konstigt så vi försöker rida ut stormen... ett stort plus är att sen Max kom sover hon som ett ljus i sin säng hela nätterna och är lättsövd på kvällarna. men hon är så glad över att vara storasyster och vill pussas och kramas med Max hela tiden, så gulligt så!
nu har vi en vecka kvar i bubblan sen börjar verkligheten igen...usch jag skulle gärna ha det så här ett tag till, iaf tills Max har fått en mer regelbunden dygnsrytm så man inte måste vakna varannan timme på nätterna... inte för att det är så varje natt men man är bra trött på dagarna!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nu får den upptagna mamman börja blogga igen! morrar

Jo det ska vi ordna, låt mig få tänka lite bara, ska dra mig ur min förbenade svacka här så ska vi fota, hoppas jag får tag i en EGEN nyckel, håller tummarna.



PÖSS!!!

2010-03-20 @ 21:05:55
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback