det närmar sig...4 dagar!


jag är helt tjock i näsan och fick lite smått panik i morse när Leah väckte mig och jag inte kunde andas med näsan alls... det hände inget alls när jag försökte dra in luft... inte heller när jag försökte snyta mig... helt stopp... nässprayen rann ut igen oxå... vad gör man då??? nu är det lite bättre men det känns fortfarande som att någon har stoppat in ett lock högt upp i näsan... det gör ont att försöka snyta sig och händer inget alls... det värsta är att jag nyset hela tiden och då vill man ju snyta bort nyse... men det går inte!
Leah är oxå snorig så vi har väl nått virus som bråkar... men det är bara snor... inget annat, nja Leah har kvar lite hosta men inte så farligt!
igår fick hon vara på dagis för första gången på 2 veckor, gissa om hon var lycklig! sen att pappa både lämnade och hämtade var en stor bonus! ibland krävs det inte mycket för att göra en lite tjej glad.
nu har jag lite beslutsångest över hur vi ska göra när lillkillen kommer... hade ju tänkt att hon skulle få vara hemma lika länge som Lars men nu undrar jag om hon inte ska få gå någon dag till dagis... för hennes skull, hon älskar verkligen att få vara där och det kan kanske vara skönt för henne att få en paus från brosan... ja ja vi får se... tror vi tar det som det kommer...

när vårsolen lyser in vill man verkligen storstäda... ska bli sååå skönt att få slippa den här stora magen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback