det blir inte så mycket skrivet här just nu...


men tiden går till annat och datorn är det sista jag tänker på...
Max växer som ogräs, han är en riktigt lång kille, alla bodysar och byxor blir korta i ärmarna och benen men smal som han är så fyller han inte ut dem på bredden...konstigt det där, med Leah var det precis tvärt om...
Skulle det inte vara för att han har så hemskt ont i magen skulle livet vara helt perfekt! jag försöker verkligen tänka på vad jag stoppar i mig, men det slinker säkert i något dumt då och då som man inte tänker kan påverka... jag har flera gånger tänkt att det kanske skulle vara bättre med ersättning men då kan han ju få ont och bli förstoppad av det i stället.. nu får han ju iaf tömma magen.. men det gör ont i mitt mammahjärta av att se hur han lider!

nu hör jag hur det regnar ute, bra för då kanske lite av allt hundbajs kan försvinna ute... det är så snuskigt när man är ute och går och det ligger högar precis överallt, hur svårt är det att plocka upp efter djuren??? eller trodde de att snön skulle trolla bort allt?

imorgon är det måndag igen, trist! jobb och dagis, men förhoppningsvis ska veckan gå fort, den är ju kortare iaf.

Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

Söta är ni ju om inte annat, har ni kommit på något mer som ni vill ha på söndag?

2010-04-02 @ 13:36:32
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback