5 dagar...eller???


idag har vi skrivit på alla papper om faderskapsintyg och delad vårdnad... så skönt att ha det klart, lite i sista minuten men vi hann ju...
sen gick vi en kortis på stan och lunchade på waynes... bara jag och Lars... det har inte hänt många gånger sen lilltrollet Leah kom så det var mys!
sen svängde vi förbi familjen Lindgren/meng för att tjuvkika lite på deras nya bostad... de kommer få det toppen där tror jag, både området och lägenheten var jätte fina! ska bli spännade och se hur allt blir när allt är fixat och klart!men som jag upplyste fredrik om, jag kommer ju inte åka dit själv med 2 barn att släpa högst upp...phhuu!

nu tänker jag gräva ner mig och min kliande näsa här ute på landet och inte röra mig hemmifrån förrns det är dags... kan avslöja att vi har fått en tid till förlossningen för en ev igångsättning så snart är våran lilla prins nog här!

nehäpp om man ska hjälpa till med maten då kanske... köttbullar, potatis, kokta morötter och broccoli med sås står på menyn jag fixar bullarna så får Lars och Leah sköta skaladet och skärandet... blir bäst så ;)


Kommentarer
Postat av: Monika

Vad skönt för dig/er att ha en tid så du vet att du inte behöver vänta och gå över tiden!!!! Lycka till med allt!! KRAM

2010-03-02 @ 21:14:34
Postat av: Kristin

Kommer ni och fotar lillkillen hos mig kan ni få den gratis ;)

2010-03-02 @ 21:33:09
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja det finns ju en hel del fotografer i Eskilstuna så varför inte :)

När ska du få bli igångsatt nudå? om du ej hinner föda innan vill säga...

2010-03-02 @ 22:08:37
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback