vilken dag...



ja vart ska man börja, kockan ringde 07.00, en tjugo minuter senare kom jag upp, en-två timmar senare var jag färdig (kan tillägga att det är sällan jag spenderar så lång tid framför spegeln...) väckte Leah och Lars hade kommit hem från tandläkaren så han fixade frukost till henne, när Leah sen var klar åkte vi iväg och hade en annorlunda upplevelse... men skoj var det! (lite hemlig måste man ju få vara...)
Sen ville Leah åka till mormor så vi köpte med oss lite fikabröd och åkte dit och fikade... med tanke på vädret och min kropps värkande så blev det en kort visit och på vägen hem stannade vi på jysk, för nu fungerar det inte längre, Lars sover i soffan och det är ingen lösning alls så vi skulle inhandla en extra madrass... men prisskillnaden på en resårmadrass och en sån uppblåsbar var en hundralapp och då känns resårmadrassen som en mer hållbar lösning så en sådan fick det bli... så nu kommer vi ha en extra säng nere i vardagsrummet en tid framöver... Lars snarkar värre än någonsin och jag sover helt galet illa och när han då snarkar får jag inte sova något alls... inte så kul kanske men vad ska man göra!?!

nähepp nu ska vi mumsa tacos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback