Sören here we come!

nu ska jag och lutten brumma in till stan för att besöka frisören, välbehövligt för nu tovar sig leahs hår konstant, men luggen ska vi fortsätta spara ut...det är jobbigt för oss och leah men kommer helt klart vara värt det i slutändan! undra vad lilllusen får för slags hår... skulle inte förvåna mig om han ärver farfars krull...så typiskt...skulle älska om leah fick fina lockar men en liten kille slipper dem nog helst...

vi har en rolig sak inplanerad på onsdag...lite pirrigt faktiskt men ska bli super kul! jag tänker inte avslöja vad det är förrens jag har resultatet klart..

å söndag ska leah och hennes morfar ta spruta, leah ska få dos 2 av vaccinet och morfar har slarvat och inte tagit sin ännu och eftersom vi får en liten bäbis snart så tvingar jag honom! vad jag har hört så verkar ju alla ungar bli dåliga av 2:an så jag räknar inte med något annat än en febersläng i början av nästa vecka...

nehäpp nu måste vi åka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback