samtalet...

jag tror det gjorde nytta... eller både jag och Lars känner oss lugnare inför förlossningen... så nu får vi helt enkelt se hur han vill komma... vi hoppas ju så klart att han vänder sig eller att det går att vända på honom men går inte det så får det bli ett snitt... är ju inte så mycket att göra åt saken... jag fick iaf veta att jag inte får gå över tiden utan ska redan i vecka 39 in och kontrollera hur pass mogen tappen är och ev bli igångsatt, beroende på hur det ser ut... men det känns skönt att de oxå tyckte det vore dumt att chansa och att han hinner bli ännu större, för vi måste räkna med att han inte kommer väga mindre än vad Leah gjorde...
men verkligheten kom ikapp, vi fick titta in på förlossningen för att få en ny syn på allt och inte bara minnas allt från Leahs förlossning... Lars mindes vilken sal vi var i...jag hade ingen aning... och nu har jag helt plötsligt kommit på att snart kommer han... som mest får vi vänta i mindre än 6 veckor... helt galet!
så håll tummarna för att lusen snurrar runt nu!

Kommentarer
Postat av: Monika

Vad skönt att ni känner er lugnare inför det som komma skall...allt kommer säkert gå som på räls!!

Kram på dig!

2010-01-20 @ 20:42:33
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback