en tjockis funderar...

lusen är en riktigt busig en... han kan vara lugn en hel dag i magen så får han spel på kvällen och blir helt vild... undrar om han försöker vända på sig kanske?!?!
ni som har varit gravida förstår kanske vad jag menar när man ska gå på toa och magen liksom är i vägen... när man sätter sig ner har man magen i knät och torka sig är en hel vetenskap... tänk vad man förtränger saker... nu börjar även sovandet bli riktigt jobbigt... jag behöver en kudde mellan benen, en under magen och helst två under huvudet (annars blir jag så nästäppt...) och när man äntligen hittar ett helt ok sätt att ligga på är det självklart dags att gå och kissa... eftersom jag har så mycket sammandragningar är det riktigt jobbigt att kissa, det kommer liksom inte ut... känns lite som att man har uiv men det vet jag ju att jag inte har... efter 4 pencelinkurer och ingen förändring har både jag och bm gett upp på den fronten...
jag är lite små nervös inför samtalet vi ska på i morgon... inte för att jag förstår vad jag har att vara nervös över men senast jag var på förlossningen kom våran älskade lilla skatt till oss så visst har man starka känslomässiga band till den platsen...
jag hoppas iaf att jag ska ha en mer klar bild över förlossnigen när vi går därifrån...
nu närmar det sig... bara sex, eller högst åtta och till och med kanske fyra veckor kvar... beroende på hur herren vill lägga sig i magen...

Kommentarer
Postat av: Monika

Gud vad roligt, snart är han här och ni blir tvåbarnsföräldrar....vi väntar och väntar :)



Jag förstår precis vad du menar med sovandet och toabesöken :)

2010-01-19 @ 20:22:53
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback