när får jag sova då???

Vi verkar ha något konstigt i luften här hemma...nää då men av någon konstig anledning så snarkar jag högt som 2-3 vuxna gubbar när jag är gravid, jag gjorde det när jag väntade Leah med och värst av allt är att jag ibland hör mig själv, vilket är hemskt och gör att jag har svårt att somna... nu till ytterligare ett dilemma... jag blir även helt nästäppt så jag kan inte alls andas med näsan, vilket har gjort att jag har som ett sår i halsen som vägrar läka och som gör helt galet ont precis hela tiden... så ska jag väl inte behöva ha det tiden ut?!?! När jag hade fött Leah försvann nästäppan redan  dagen efter helt så det hoppas jag såklart på den här gången med... men det är ju några veckor kvar...
tillbaka till snarkningarna... just nu ligger Lars och sover och jag hör hur han snarkar där uppe fast jag sitter i vardagsrummet en våning ner... lägg till en busig lus som bökar i magen och en kissblåsa som alltid är nödig så förstår ni hur bra jag sover på nätterna...
jag funderar allvarligt på att köpa mig en madrass och sova här nere helt ensam sista tiden... men hur kul är det??? nää snarkmedecin till Lars och en kateter till mig kanske?!?! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback