Lördagkväll!

jag minns inte riktigt men jag har för mig att sista tiden med Leah i magen var jag omättlig...kunde äta hur mycket som helst... men nu är det helt tvärtom, jag får tvinga mig själv att äta varmmat... för är det kallt går det lättare, idag tex bestod min middag av 2 rostmackor och fil och så skulle jag nog kunna leva varje dag... jag må lite illa och har en difus huvudvärk hela dagarna oxå... jag tror att det beror mest på att jag sover så otroligt illa, Lars snarkar och Leah som drömmer mardrömmar och är livrädd för mörkret sover hos oss nästan varje natt...
imorgon ska Leah få andra sprutan mot kultingsjukan och sen ska vi förhoppningsvis ta ett besök till badhuset, vet inte om jag ser fram emot det men vad gör man inte för Leahs skull!?!
i kväll är Lars iväg och spelar spel med sin bror och vänner, jag sitter och kollar på robinsson och Leah sover...
just nu känner jag mig nästan febrig... kan sumera det hela så här... nu är det läge att lusen kommer ut!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch då ja då väntar jag tills på torsdag med att ge sprutan till mimmi. Jo men några i riskgruppen ska även ta en andra spruta och i den gruppen är såklart jag :s men i Eskilstuna vet dom inte det så det blir samma visa som med första sprutan...

2010-01-24 @ 17:11:58
URL: http://trepavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback