Gravidhjärna?

slarvig...näää inte jag va!?! jo idag har jag slarvat, Leah bråkade massa igår kväll eftersom hon somnade i bilen sent på eftermiddagen och var totalt omöjlig att väcka, sen vaknade hon innan 5 och skulle lägga sig i våran säng, men hon somnade inte om för Lars klocka började ringa, så när vi äntligen somnade har vi helt missat att klockan har ringt och 20 över 9 vaknade vi och insåg att vi var riktigt sena till dagis.... Leah går ju 9-14 nu när jag är hemma... men man får ju stå för sitt handlande så jag ringde dagis och sa som det var och sa att Leah får vara hemma i dag istället, och ingen verkar mer nöjd över det än Leah själv...

Igår tog vi en sväng till babyproffsen för vi skulle föröksa få ett hum om vad det är vi ska inhandla till lillpluttens ankomst, väl framme vid vagen skulle vi kolla vilken ståbräda vi ska ha... brios egna antog jag eftersom det är en brio vagn... men nää den passar inte, och ingen annan heller för den delen... jag har valt en vagn som inte kan ha en ståbräda!!! F-----N! Lars börjar diskutera om man kan avbryta köpet och ta en annan vagn, men nu har jag kämpat för att få just den här vagnen och då vill jag ju inte ha någon annan... men men de skulle ringa brio och fråga vad de säger  och sen ev. beställa en buggy board som de trodde kanske skulle kunna passa... jag blev så ställd så jag ville bara åka därifrån så det gjorde vi... väl hemma satt jag ett bra tag och letade efter en lösning... och till slut hittar jag buggy boards svenska hemsida och där de har testat brädan med just Brio sing vagnen och den fick 10/10 i alla tester så visst funkar den till vagnen... phhuu! men hur kunde jag missa att kolla det!?! ja ja det löste ju sig tillslut iaf som tur var!

nu ska jag kramas med min lilla mystjej!

Kommentarer
Postat av: Monika

Åhh...jag nästan ser dig framför mig.....hehe....tur att du hittade att den passade och hade fått bra betyg :)

Kram på er!

2010-01-18 @ 20:49:49
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback