god morgon världen...


nya tag idag då... Leah och jag har en kvalitetsdag tillsammans, man är inte van att få umgås så här mycket med henne i veckorna, men jag klagar inte! men typiskt för idag blev att jag vaknade av Lars när han hämtade in mer ved klockan 5 i morse och då var jag självklart tvungen att kissa, vilket blev komplicerat idag eftersom jag ska lämna ett urinprov till bm och det ska vara morgonkisset... och att gå upp klockan 5, kissa i en kopp och hälla över i ett provrör är väl inte min tanke på en mysig start på dagen... men men vad gör man inte när man måste!
sen att Leah bestämde sig för att klockan 8 var en perfekt tid att vakna på gjorde ju saken inte bättre (ja jag vet att jag är bortskämd med sovmornar)...
Men nu är vi iaf vakna och påklädda, jag bor iof i min underbara myskläder men vad gör det...

Idag ska vi hem till mormor på julgransplundring, min mamma har missförstått det lite och åker och köper godis som hon slår in i karameller och sånt, men hon tycker inte man ska äta gammalt godis... jag har sagt till henne att inte köpa så mycket, men det får vi väl se hur det blir med det...
Leah är iaf jätte glad och går omkring och sjunger " med blommor och blader, grattis till Leah idag...." haha hennes egna version av ja må du leva och vi gratulerar...



I går kväll höll lusen mig vaken han krånglade omkring och vad jag tror försökte han vända sig men kom inte runt så nu ligger han mer i tvärläge än säte... fast det kanske är bättre när man ska vända på dem?!?! ja han verkar ju försöka iaf...

Nehäpp, dags att packa väskan och åka in till stan då...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha, så du är gravid!!!! GRATTIS, vad roligt... Guuu, så mysigt! :) När har du BF? Nu måste jag sätta mig ner och läsa igenom lite i din blogg. FÖRST ska jag ta och förbereda kaffet! ;)

2010-01-13 @ 09:58:53
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback