en torsdagskväll..

det är tråkigt när man har varit hemma hela dagen och det man väntar på är ju att darl ska komma hem från jobbet... när de då stannar kvar så går tiden såå sakta... självklart ska han ju jobba men lite synd blir det allt om mig.. jag tycker åtminstånde det... det är tur att jag har lillskruttan som roar mig! idag sumerade hon dagisdagen med att säga att hon hade ätit mycket mat (2 stora portioner) och sovit, men lekt hade hon minsan inte gjort... de hade haft julgransplundring och dans, så leah hade med sig sin egentillverkade glittrande kotte med ett tomteklistermärke på, och som Leahs dagisfröken sa så fint... då kan ni ju spara den och hänga i granen nästa år...jovisst men nu hade ju Leah redan haft sönder den fina skapelsen så det får vi nog skippa... misstro mig inte, jag blev helt till mig av den fin ljusstaken leah målade när de julpysslade och har själklart sparat den och kommer ha den på bordet i många år framöver, men en glittrig kotte...nää det vill jag faktiskt inte ha i granen... tror nog att barnen får ha sin egna gran på övervåningen där alla smällkarameller och dylikt får hängas upp... 
Nu invänta vi bompa och sen kommer pappalars hem så vi kan ha lite kvällmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback