arbetsmoral????

usch jag har så dåligt samvete för att jag inte är på jobbet idag... men halsen har fått ett rakblad som inneboende och näsan är täppt, släng in lite hosta och öronvärk så har du mitt välbefinnande klart... att det sen är mina sista 2 arbetsdagar inna mammledigheten gör ju inte saken bättre... men jag lovade att komma in nästa vecka och fixa lite små grejjer som jag skulle ha gjort idag eller i morgon... men förhoppningsvis kan jag göra det redan i morgon.

eftersom dagis har planeringsdag idag så skulle Leah ha varit hos farmor och farfar men jag släpar inte ut varken henne eller mig i kylan om jag inte måste idag... så nu sitter vi under en stor filt i soffan och tittar på trollet (shrek) tror att Leah är lite liten att titta på shrek men hon verkligen älskar det och så länge man själv är med och kan prata om sakerna som händer verkar det gå bra..

våra nya kvällsrutiner verkar faktisk fungera...sen vi startade har leah somnat innan halv nio varje kväll och trotts vissa protester så verkar både hon och vi ha hittat ett lugn i att samma sak händer varje kväll.


Kommentarer
Postat av: Monika

Låter inte skoj med sånt halsont och skit, hoppas det ger sig snart.



Vad skönt att det funkar bättre om kvällarna nu....hur gör ni??

2010-01-07 @ 11:19:40
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Leahs pappa

ropa inte hej ännu... det har ju iofs funkat hittills... men Leah är en slug liten rackare!

2010-01-07 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback