trött, trött, tröttast!


Leah är lite snorig men tillräckligt för att hon ska ha svårt att andas med näsan när hon sover, så hon har nästan legat på mig hela natten och bökat... sen gick jag upp stax efter 6 i morse och grejjade här hemma, tog disken, och eftersom det har kommit massa snö gick ja ut och skottade en gång till huset och fick även ta en sväng på balkongen och även sopa taket eftersom sotaren skulle komma. men jag blev iaf imponerad, han skulle komma mellan 7 och 9 oc 7:20 var han här...oftast får man ju väntar tills 8:59... men men jag är ju inte van att gå upp i otan så nu är jag så trött att ögonen nästan går igen av sig själv... hoppas Leah vill sova lite middag snart, hon brukar ju inte vakna vid 7 hon heller...
vi får se om jag orkar sopa av all snö från bilen och åka och handla...vi får se...


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det tycker jag verkligen du skall göra och jag hoppas verkligen ni blir nöjda, sista bilden jag la ut tycker jag är underbart snygg, du är en fin mor ;)

2010-02-19 @ 19:54:00
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback