onsdag...


Leah och jag drog med oss mormor till tuna park i går, köpte lite kläder till fröken och mormor letade efter ett par byxor, men efter inte så jätte lång stund fick jag kasta in handuken och vi satte oss på kondiset oc fikade det var ju trotts allt semeldagen... men Leah ville inte ha semla, hon ville ha tårta, helst den stora rosa... det fick bli en prinsessbakelse, mormor tog en semla och jag som var helt vit om händerna pga all vätska tog en räksmörgås, jag kände att socker inte skulle hjälpa så mycket...
vi hamnde så klart inne på br efter fikan och Leah fick 2 fina Hello kitty pussel av mormor, nu har vi visst klivit upp på 4 års nivån, det enda som är synd är att de är gjorda av papper, och även om Leah är ganska föriktig av sig så är de ju så lätta att ha sönder, men hon älskar ju att pussla så vad gör man inte!?! det måste ju va lite av en utmaning oxå!
jag smet in hos frisören och bokade en sen klipptid til Lars och sen åkte vi hem till mormor och pusslade och mormor var snäll och bjöd på mat.
strax innan kl. 18 åkte vi tillbaka till tuna, och självklart somnade Leah i bilen, inte så konstigt men hon vaknade aldrig, utan sov i vagnen när Lars klippte sig och hela vägen hem, och vidare i ca 3 timmar... sen vaknade hon och då var hon ju pigg... suck! strax efter nio gick vi upp och la oss, jag och Leah men jag tror klockan närmade sig halv elva innan hon somnade om... jag var helt slut, och inte nog med det, hon bestämde sig för att vakna en timme tidigare än vanligt (visst klockan är 8) men jag som sover så dåligt om nätterna behöver varje minuts sömn jag kan få...
så idag är jag en zombie och pricken över i:et är väl att det snöar, och visst ska fortsätta så hela dagen... inte en underbar dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag hoppas jag hinner ge er bilderna innan du föder gumman ;) Sista bilden blev urfin!

2010-02-17 @ 18:00:11
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback