ny dag nya fynd...


i morse besökte vi barnmorskan (vi = jag, Leah och min mamma) jag har ju ingen bil på dagarna så mamma hoppade in och skjussade snäll som hon är!
Lillkillen har fixerat sig och sjunkit ner en bra bit och allt tyder på att han är redo att komma när som helst... så nu får vi snällt vänta bara...

på eftermiddagen inhandlade jag målarfärg coh diverse tillbehör och hittade även ett fågelhus till de stackars små liven så nu får man se till att de har mat oxå... men ryggen strejkar i dag så någon målning blir det inte idag...

efer besöket hos barnmorskan kunde jag knappt gå, hon bökade med honom och han verkar ha sjunkit ytterliggare för nu känner jag verkligen hur långt ner han är och har nån konstig bubblande/pirrande känsla samtidigt som det ilar...lööööövely!

jag fyndade en superfin body igår... så fin våran lilla grabb kommer bli i den!


Kommentarer
Postat av: monika

Låter som han kan komma vilken dag som helst nu...BM kanske bökade extra mycket med honom med flit :)

2010-02-25 @ 22:10:03
Postat av: Kristin

Känn dig hedrad ;)

Känns det inget bra tar jag bort den men du sa att jag fick ha den på bloggen och så här bra tyckte jag den var ;)

2010-02-26 @ 22:43:44
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Haha nej kankse det, ville ha lite varierande bilder och din mage är ju himla fn där ;)

2010-02-27 @ 11:59:55
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback