nedräkning...


man kan ju bli galen för mindre!
jag förstår inte hur jag orkade gå hemma så här fast ännu längre förra gången! jag håller på och blir helt prillig! varja dag bestämmer jag mig för massa saker jag ska göra men det slutar oftast med att jag inte har fått något gjort alls! helt värdelöst!
hela min kropp klia och det kryper i hela mig, mest i armar och ben, jag är så trött att ögonen bara åker ihop och foglossningen ska vi inte tala om! suck suck suck! förstår om mitt tjat är tråkigt men jag måste få ut det på något sätt!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Man får faktiskt klaga precis hur mycket som helst när man är höggravid!

2010-02-11 @ 12:34:05
Postat av: eLi

TÄVLING! MISSA INTE CHANSEN ATT VINNA DETTA SUPERPRIS! :D

2010-02-11 @ 13:11:31
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback