loppisfynd...


eftersom kommentaren jag fick var anonym får jag väl svara så här då!
jepp jag hittade en byrå och för bara 150kr så jag är nöjd! så i morgon efter barnmorskebesök och frukost hos min mor ska jag och Leah handla färg och åka hem och måla den vit oxå... kommer bli så fint så! ska se om jag kan hitta några fina knoppar oxå...
korten fick varsin guldram (hade tänkt mig vita men de var slut så jag chansade och det blev faktiskt bra...) och en tavellist så nu sitter de uppe för beskådan... så fint så!

magen har sjunkit helt galet mycket nu, så mamma sa idag att hon tror att han kommer nästa vecka... vi får väl se! jag minns bara att sista tiden med Leah kändes det som att magen hängde nere i knät.. riktigt så är det inte nu... men en hand under brösten får plats iaf...och så var det inte förra veckan, så visst händer det grejjer...

ska försöka vara duktig och ta före och efter kort på byrån i morgon så får ni se...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tack, fast jag fastnade för bilden på Adrian :) Hur mår maggen?

2010-02-24 @ 22:43:50
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jasså, börjar du bli nervös nudå? Man är ju så nyfiken på vem som gömmer sig där inne..

2010-02-25 @ 18:50:36
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback