jag vill men kan inte...

precis som vanligt när jag inte har möjlighet eller kan så har jag miljoner ideer i huvudet som vill ut, jag vill bygga ut huset, måla och tapetsera om nästan överallt, kakla i köket, bygga en lekstuga, bygga en altan... ja så gott som allt vill jag fixa... men visst är det så att för att något ska bli verklighet så behövs pengar, tid och ork... just nu saknar jag allt utom tid... jag har iaf hittat kakel till köket...så där ska jag bara diskutera med min andra hälft... vi ska måla om vardagsrummet, jag skulle börja i morgon om min kropp bara orkade... sen har vi de där lite större projekten... vi vill ju båda göra det men det är mycket som ska till för att det ska gå att göras nu... men men allt måste ju inte hända på en och samma dag!?!

just nu har jag galet mycket sammandragningar och de är inte så sköna kan jag meddela...tur att våran prins kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Monika

Skriv in till bygglov eller arga snickarn vett ja.....

2010-02-03 @ 05:48:41
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback