jag hade...


RÄTT!!! våran lilla rumpnisse har rumlat runt och ligger numer med huvudet nere i bäckenet, inte fixerad utan rörlig men ett rätt åtminstånde! så nu kan jag pusta ut och förbereda mig på några timmars smärta istället för flera veckor av krångel! jag fick strikta ordinationer att lägga mig ner om vattnet skulle gå, så att inte navelsträngen kan smita ut först, hon sa att om vattnet går utan värkar var det mindre brottom men ändå viktigt... jag som är helt främmande för vattenavgång eftersom det aldrig gick med Leah. men men det ska nog inte vara några problem. så nu ska jag tillbaka om 2 veckor och då få en tid för ställningstagnade om ev igångsättning, så att jag slipper gå övertiden. ganska skönt att veta att man slipper de där 2 "bonus" veckorna...


Kommentarer
Postat av: Monika

Vad skönt och veta att du slipper gå över tiden!!!

2010-02-10 @ 09:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback