jag försöker...


övertala våran bebis att han är för stor för att ligga kvar i magen nu... undrar om det fungerar!?! men min stackars mage blir ju misshandlad när han rör på sig... plus att jag mår illa av det, vill inte veta vad han trycker på, springa på toa hela tiden får jag oxå göra... men men 7 dagar kvar! det är ju ingenting!

jag väntar på att min kära familj ska komma hem efter en shoppingrunda så ska vi ge oss ut på en liten promenix... ska bli så skönt trotts att jag vet at jag kommer må skit efteråt (men i sinnet kommer jag må bra!)

förvärkarna ökar och de gör riktigt ont nu till och från så jag tror nog allt att det närmar sig... inte så att jag tror att jag ska föda i natt men om inte en allt för avlägsen framtid iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback