gahhh!


tips till andra med besvärliga surauppstötningar (aka hela mitt bröst, hals och svalg brinner upp...) köp inte Losecmups... de hjälper inte alls...absolut inget alls! jag har tagit 2 och det brinner i hela magen! som tur är har jag 1...japp bara 1 remmi som jag kan ta i natt för annars ksulle det kunna bli en låååång natt! men sen blir det ett snabbt besök på apoteket igen, novalucolen hjälper ju lite mer iaf.. remmi är bra en kort stund men så fort man drick en droppe vatten fungerar de inte alls... suck suck suck! det är skönt att man vet att besvären iaf försvinner samma sekund som trollet är ute... men han blir väl en liten hårigplutt han med (det sägs ju att det är därför man har så här...haha)
nu ska jag försöka överleva kvällen utan räddande medicin... kan bli svårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback