fredagsmys...


vi kom iväg till affären, fast vi höll oss hemma tills Lars var i stan så vi kunde åka alla tillsammans, Leah är så rolig för hon älskar verkligen att gå i affärer, mat eller kläder spelar inte så stor roll... hon vill gärna hjälpa till och hämta eller bära, då är hon hur snäll som helst.
Idag inhandlade vi blöjor, lite ersättning och ammningsinlägg (huu det sista har jag inte saknat...) men verkligheten smyger sig på! Leah tyckte det var roligt, och sa att ------- kan ju inte vara nakenfis mamma, han måste kissa i blöjan ju! hon är klok hon!
mindre kul är att min näsa kliar, och jag snorar och känner mig täppt i hela bihållorna... en dunderförkylning skulle ju verkligen kännas som pricken över i:t just nu... suck!
nu ska jag bädda ner mig och hoppas jag får sov lite mer än jag fick i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback