en olycka händer så lätt!

min stackar sessa ramlade ner från trappen idag... usch man blir så rädd när sånt händer, hon var på väg ner och hade 3-4 steg kvar och jag går alltid före så att jag ska hinna ta henne om hon ramlar, men jag hade precis kommit ner och skulle vända på mig när hon tappade fästet och ramlade. nu verkar det ha gått bra men lite extra uppmärksam är man om ho skulle ha slagit i huvudet.

nu ska jag och Leah gå och laga lite mat, korvstorganoff och ris står på menyn idag... smarrigt som Leah brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är jätte fin gumman :) Har gjort dessa bilder i ett mer föråldrat foto ni får säga senvad ni tycker om det..

2010-02-09 @ 12:28:58
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback