Det börjar närma sig...


Jag tror att det finns en chans att lilla rumpnissen ha vänt på sig, igår kväll kändes det annorlunda och idag tycker jag det käns på ett annat sätt i magen så håll tummarna för att han har vänt på sig!
Jag får fortsätta vara en riktig slöis, för så fort jag rör på mig får jag hugg i magen, ska ta upp det i morgon med barnmorskan så får vi se vad det skulle kunna vara, känns inte som de vanliga ligamentsstäckningarna man kan få heller...

idag gick det faktiskt riktigt bra att lämna lutten på dagis, grannen (Leahs dagisfröken bor granne med oss) lurade med henne direkt när vi kom så hon hann inte bli arg på mig för att jag skulle gå, så skönt!

Nu ska jag försöka få i mig en smörgås och lite te.


Kommentarer
Postat av: Monika

Jag ska hålla tummarna för att lillprinsen har vänt på sig så han kan komma ut den rätta vägen och att du slipper vändningsförsök!

2010-02-08 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback