ändrad planering...


texten "nu går det magsjuka och streptokocker, tänk på 48h regeln och håll sjuka barn hemma!" räcker för att jag ska få panik så vi bestämde att Leah får vara hemma tills det har lugnat sig. Dagis tyckte det var jätte bra då infektionerna nu har kulminerat och massa barn blir hemskickade dagligen, det blir tydligen svinkoppor på barnen men vi vuxna får halsfluss och magsjuka vet ju alla hur det fungerar... jag kände bara att varken jag, Leah eller Lars har någon större lust att genomlida något sånt just nu och jag är ju hemma så då är inte valet så svårt...
så nu ska vi se om vi kan hitta på något skoj som vi kan fördriva tiden med, jag och min Lutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback