8 dagar...


idag har jag haft en riktig lyxdag, först fick jag sovmorgon, hur skönt som helst!
sen smet Lars iväg med Leah vid lunch och kom inte hem förrns klockan 6 nu i kväll, så hela dagen har jag kunnat lega i soffan och streckkollat på gossip girl, lagom slappt, men jag är snörvlig  och kände att jag verkligen behövde få vara ensam utan en klängig liten lutt och bara få vara... men det är man ju inte van vid så efter någon timme kliade det lite i kroppen men jag klagar inte.
de hade en mysdag med kompisar till Lars och flög leksaksplan och hade skoj och besökte farmor och farfar så det gick ingen nöd på dem...
nu har jag fått hem nya halsbrännemedicin men de verkar inte funger så jätte bra...tyvärr...
och även en pilatesboll kom med hem..så nu ska han gungas ner.. hoppas det fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback