14 dagar kvar...


I år fyller jag 27, spännade, nää inte direkt men jag har ingen nojja heller... jag är nöjd med mitt liv! men att jag ska sitta här inte änns 27 år fyllda med stödstrumpor på fötterna känns lite så där... men det hjälper, lite iaf! synd att man inte kan ha sånna vantar oxå... skulle faktiskt behöva det!

Lilla sessan är super förkyld, det var längesedan hon var så här snorig, och hon hostar och ser allmänt slut ut... men hon har iaf sluppit feber hittils, som tur är!

idag har vi varit på apoteket och storhandlat, inte visste jag att man kunde bränna nästan 800kr på apoteket... helt galet! men måste man så måste man... nässpray, hostmedicin, hudkräm (som både jag, Leah och bebisen kan ha) en nässug (vi har tappat bort Leahs...) repair till barn (Leah har sår under näsan) inte direkt överdirvet mycket men allt kostar ju massa!
sen åkte vi till växtriket och jag köpte med mig våren... är så trött på vintern så jag köpte 2 fina krokusar att ha i köket, och det blev så fint så! köpte även en fin blomma till fotografen som har förevigat min stora mage... jäte fina kort blev det! så på tisdag ska jag inhandla ramar och sätta upp dem (i sovrummet...)

nu är Lars iväg och spelar innebandy och Leah kollar på nicke, jag är super trött och önskar nästan att klockan var mer så man kunde gå och sova... tror min sömnbrist börjar ta ut sin rätt!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag blev ju lite ledsen i ögat och hann inte riktigt reagera när jag fick blomman, tack så mycket!

Nu vill jag bara fota ännu mer, ni har fått en fin liten hälsning på bloggen min ;)

Alla tillfällen är fototillfällen..

2010-02-21 @ 22:37:24
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Kristin

Men åh vad roligt :)

Så länge sen man såg en sådan liten plutt nu så nu längtar jag redan.

Har så mycket ideer vad det gäller de små liven, de är ju inte direkt svårfotade, blir bra på varje bild men man måste få till rätt vinkel ;)

2010-02-22 @ 11:39:58
URL: http://mouziee.blogg.se/
Postat av: Tess



Jag har Veckans blogg tävling varje vecka och det hade vart kul om du ville anmäla dig till det denna veckan, anmälningstiden pågår ända tills på onsdag kl 12.00.



Hade även vart jätte kul om du hade lust att bli medlem på gratisbio via min länk, om du gör det kommer jag länka till din blogg :)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=244624

2010-02-22 @ 12:08:56
URL: http://killmee.net
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Grattis i förskott! ;D

2010-02-22 @ 12:18:33
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback