13 dagar...


BB-väskan är packad, nu ska bara Leahs väska fixas så är vi väl redo för att få hem våran lilla prins! kändes faktiskt konstigt att packa väskan...är det verkligen dags snart!?! visst jag är tröttare än tröttast på att vara gravid och så men jag tror varken Lars eller jag har förstått att det kommer en liten bebis snart... skulle faktiskt vara lugnade för själen om han kom nu, känns som att rörelserna i magen blir mindre och mindre och flera gånger får jag "tvinga" fram dem... men det är ju inte så konstigt men man blir lite nojjig...

Lutten fortsätter att vara dunderförkyld, snorig och hostig är hon, idag har tempen gått upp till 37,5 inte feber men för skruttan är det en grad högre än normalt, mycket knäsittande och gos blir det! i natt blev hon lite snurrig av hostmedicinen precis som de varnade för, hon satte sig upp och såg helt borta ut och mumlade massa, så jag fick lägga ner henne, stackarn. men hon fick lättre att andas vilket bidrog till att hon fick en bättre sömn!

efter en mindre spännade start på dagen med 25 minus ute och 15 grader inne, har vi eldat massa och har nu 21 grader inne istället, så nu svettas jag... men nu får gärna det här ta slut..vill jag ha monster mycket snö och kyla skulle jag bosätta mig mer norrut... helt galet! i morgon ska jag försöka fota lite mer så man kan visa barnen när de blir större, för jag hoppas det här inte ska upprepas på många många år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback