sex veckor...


igår blev Max 6 veckor, min stora kille! han har passerat 5kg strecket och kan nu fylla ut kläder i strlk 62... jag börjar tveka på om 68 verkligen blir rätt inför sommaren... att det ska vara så svårt att veta hur fort de växer... ja ja en del kläder ska han väl kunna ha iaf i början av sommaren...
jag ammade senast i går eftermiddag... så nu lever han enbart på ersättning, känns både skönt och dåligt... jag bråkade i 4 månder med Leah och lovade mig själv att inte göra samma sak den här gången, och nu blev det tyvärr så att Max inte ville längre, och visst hade jag bråkat hade nog han med kunna få bröstet ett tag till, men jag vill inte att det ska kännas jobbigt, varken för mig eller honom... och med ersättningen har vi fått världens mysigaste kille, han äter sover och bajsar precis som han ska och där i mellan är han hur go som helst, jollrar och ler hela tiden... hur kan man vara missnöjd då?!?! som nu, han ligger här brevid mig och ler, fast han sover.
nu ska jag ta med mig min lilla prins och smyga upp och sova några timmar, Max brukar vakna vid 4 och äta, så nu får jag snabba mig och stänga ner här... men jag njuter av lugnet, det är inte ofta det är så här tyst i huset, men skulle man uppskatta tystnaden om ljuden som förgyller vardagen försvann!?!... ALDRIG!

                                                   ♥♥♥Jag älskar hela min familj♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback