lite nytt till mig...


nu håller vi alla tummar för att vi ska få vara friska ett tag... jag åkte på bihåleinflamation direkt efter förkylningen och äter pencelin och kortison i en vecka till...
jag har "tröstat" mig med att beställa en hel del kläder... nää så illa är det inte, jag har köpt min födelsedagspressent från Lars..(en uppdatering av garderoben..) och jag lovar att det behövs... jag ka nästan räkna klädesplaggen jag har köpt sen jag blev gravid med Leah och det märks, kläder går sönder och passar inte... så nu hoppas vi på att de jag hitade ska vara bra oxå.. jag blir så stressad av att gå i affärer och det slutar alltid med att jag köper massa till Leah eller Max och nu var det JAG som behövde kläder så jag hoppas det funkar...
här är ett litet smakprov...

                           

en uppdatering av vår/sommar garderoben iaf... fast idag blev det visst vinter igen...

Nu måste jag avbryta min lilla trollunge från att måla hela huset med vattenfärgerna... innan Max vaknar förhoppningsvis... det är stressigt att vara 2 barnsmamma...

Kommentarer
Postat av: Jessie

Skönt att du börjar må bättre :)

Vilka fina kläder...vart har du betällt dem ifrån??

2010-04-16 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback