Grattis till lilla mig...


idag fyller jag år... 27 hela år har jag hunnit bli, inte illa!
men det har inte varit den bästa födelsedagen idag, jag har haft feber sen i natt, och ni som tycker att gubbar kan bli ynkliga när de är sjuka har aldrig träffat mig... jag blir ynkligare! det gör ont i hela kroppen och till och med Leahs leksakssprutor gör ont att få... jag blir helt yr i huvudet och ögonen gör ont att hålla upp... helt enkelt värdelöst!
så nu har min underbara sambo med sig lillprinsen när han nattar sessan och jag får äntligen lite lugn... som tur var tog Lars ledigt så han kunde hjälpa mig idag annars hade det inte gått, gårdagen klarade jag med nöd och näppe...
Max sover oroligt och liger och bökar hela nätterna, vilket gör att jag knappt får någon sömn alls.. men nu har vi testat och gett honom 2 mål med ersättning och båda gångerna har han tvärdäckat och sovit i flera timmar så från och med nu får han ersättning som sista mål innan natten så hoppas jag att det ska funka för oss alla.
men nu ska jag försöka hålla mig vaken för att se på grey´s sen blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Kristin - En mammas fotoblogg

nej men åh är det födelsedag också som jag trackaserar dig på ;) Grattis gumman. Har refan förberett mig på en hel del tårar därav att jag dragit ut på att se filmen :)

2010-04-14 @ 10:20:26
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback