tomtebesök???


Leah frågade mig tidigare i veckan om tomten skulle komma på lördag!?! jag har sagt till henne att bäbisen kommer efter att tomten har varit här, så hon tror ju att det är snart, sötfisen!
men nu tror jag allt att han har kommit iaf... jag har äntligen efter många års väntande köpt en systemkamera, absolut ingen värsting men en som är bra för mig som har glömt allt om inställningar och liknande, så min förhoppning nu är att det sakta ska komma tillbaka så jag kan ta riktigt fina kort på mina barn och annat skoj, och självklart på andras fina barn oxå!
Så nu kan jag knappt vänta på att det ska bli morgon så jag kan ta med leah ut och fota henne, det blir ju så bra!

Plutten sparkar och jag undrar om han går på disco på kvällarna för då är det steppdans eller nått i magen (ja jag tror att det är en han!)
Igår när jag lagt mig hade Lars handen på magen och precis då kom en riktigt hård spark rakt på hans hand så han kände den utan att jag sa något...helt otroligt! Så nu längtar man ju ännu mer till ultraljudet så vi får se våran andra pärla! ska även bli skoj att sen när han ska komma ut till oss...

Imorgon ska vi fira fröken Melissa som har hunnit fylla hela 2 år, men eftersom vi var sjuka så ville vi ju inte gå på hennes kalas, men nu så ska vi äntligen få säga grattis...sen gillar ju våra tjejer oftast att leka med varandra, men jag har en känsla av att det kommer gå bra imorgon, bara Leah kan förstå att paketen inte är till henne...hmmm!

Nä nu ska jag väcka Lars som ligger och snarkar i soffan brevid mig, och sen ska jag drömma att någon trollar hit en påse men nått mumsigt till mig...


Kommentarer
Postat av: Linda

Jävlar va fin kamera , vill haaaa jag meeeed!!!

Mysigt med magen, hihi!



Kramar!!

2009-09-26 @ 12:26:48
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Monika

Ahh...äntligen har du din nya kamera!! Vad kul!!

Mysigt med magen....blir lite avis :)



Kram

2009-09-27 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback