tips till svårsövd fröken?

idag var jag hos barnmorska på en snabbtitt, lämnade kissprov så får vi se vad det visar...troligtvis precis som vanligt...skyhöt med protin och massa bakterier...men iomed alla sammandragningar får det nog bli en pencelinkur igen, hoppas jag slipper må dåligt den här gången bara.
annars rullar det på som vanligt, Leah får vara hemma i morgon med, hon är mycket bättre mne fortfarande inte riktigt sig själv så vi hoppas det ka få bli dagis på fredag igen iaf!

Leah totalstrejkar med nattningen just nu...sen i lördags är sova det värsta hon vet och mycket skrik och bråk blir det, tyvärr man inte så kaxig efter en-två timmars nattning och "ger upp" även fast man vet att det bara ger motsatt effekt dagen efter igen... men är man inte stålmannen så är man inte... nu sover hon sött i soffan iaf och snart ska vi kasta ner henne i hennes säng... jag hoppas det är en övergående fas som det mesta men är inte helt säker...hon är envis våran lilla tjej!

nää nu är det dags för mig och bönan att sova (eller iaf för mig...bönan vaknar ju såfort jag lägger mig ner...precis som sin storasyster gjorde...)

natt natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Melissa är också krånglig med sovandet just nu så jag hoppas på att det är en fas som går över..

2009-09-24 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback