Min lilla Lutt!

idag kom vi ner på 30 minuters nattning, helt underbart!

idag har jag faktiskt varit och handlat, jag är en sån människa som absolut inte vill gå utanför dörren när jag är hemma sjuk från jobbet... har alltid varit sån, för tänk om någon ser mig och tror att jag inte är sjuk utan bara låtsas...usch känner mig alltid så skylldig... men men...kylskåpet fyller ju inte sig själv så jag var tvungen...men att handla sjuk är väl inget jag rekomnederar..vet knappt vad jag kom hem med alls... helt otäckt var det allt luktade konstigt (kan va att allt smakar och luktar var...) och kallsvettig blev jag men lite grejjer kom med hem iaf som tur var!

Men imorgon ska jag gå till jobbet, tror inte det kommer bli så roligt men jag klarar inte av att ligga hemma längre.

idag har min lilla snutt varit hur mysig som helst, pussats och kramats massa och boffat magen och pratat med bäbisen, min lilla sessa, hon är så fin! när jag hämtade henne från dagis frågade hon om hon hade grattis idag...hon längtar verkligen till sin födelsedag.. ska bli så roligt att se henne helt extas.. just nu har hon iaf bestämt att Ludde ska komma på hennes kalas..haha hon fick en liten förälskelse när vi var i turkiet och stackars Ludde fick inte gå en centimeter ifrån henne, många kort blev det och nu kan hon snällt vänta till hon är 14 då ska korten fram så ska hon få skämmas...haha jag är en ond mamma (bör kanske tilläggas att Ludde är 9 år nu...hihi)

nu ska jag titta på idol och försöka hålla mig vaken tills min darl kommer hem.




Kommentarer
Postat av: Monika

hihi...härligt med en liten förälskelse....när får vi se nå kort på BDB då? Kram och krya på dig!

2009-09-15 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback