Live from turkland...

det är riktigt skönt här i solen, Lars har lyckats få en förkylning och idag har det åskat och blixtrat en heldel...kom även några droppar regn så vi valde att ta en vilodag från solen... mamma jag och Leah gick ner till stranden och storsade runt bland alla "vackra svenska flicka", försäljare där man visst kan köpa helt äkta märkeskläder...haha
det blev 3 badhandukar och nya hårsnoddar...ja Leah fick ett armband av en gubbe oxå... gulligt men jag tycker mest att de är äkliga faktist...alla är prinsessa här och älskling där mot henne och ska ta och grejja med henne vilket inte jag gillar alls, men då säger man ifrån så försöker de inte igen.... men det får man visst inte heller för då är man otrevlig enligt släkten...så fan heller! hon är min dotter och jag gör vad jag vill i sånna situtioner!
men men vi har det super bra och har fått en härlig solBRÄNNA haha inte leah då förståss som har solfaktor 50...
nu ska jag väl fixa till mig lite så att tiden går lite snabbare och jag kan få mat i  min "lilla" grisrosa mage

Hoppas det regnar där hemma på er alla.... :D

Kommentarer
Postat av: Monika

usch och fy för äckliga människor, du gör rätt som säger ifrån :) Idag har det inte kommit en droppe regn på oss här hemma. Hälsa Anneli att hon har smittat mig för jag är JÄTTEFÖRKYLD NU..dumma henne....Kram på er!

2009-09-08 @ 20:20:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback