kort och gott!

ibland får man tunghäfta (ja det händer även mig) jag har ju massa som händer precis hela tiden i mitt liv, men allt vill man ju inte skriva om... tror inte alla vill läsa om mina gravidkrämpor eller allt gulligull, och vardags problem eller nöjen är väl kanske inte heller så skoj för andra...
kort sagt jag vet inte vad jag ska skriva... det är så mycket enklare att vara kreativ när man mår dåligt eller allt inte är så bra... konstigt men kanske helt enkelt ett bra sätt att bearbeta tråkigheter i livet...
nu är allt helt toppen, jag mår bra, Leah mår bra och Lars mår bra...även min familj mår bra och då  finns det inte så mycket att klaga över...

har förresten börjat längta till jul... knasigt tidigt men finns det något mysigare än tända ljus, glögg och snöknarr under skorna??? jag längtar iaf!

idag är det precis en vecka kvar till ultraljudet...så mysigt så!

Kommentarer
Postat av: Monika

Visst är det konstigt, sådär är jag med, bloggar nästan aldrig under de perioder som det är bra i livet, utan oftast när det är skit, och hur kul är det för andra att läsa det då, varför ska man blogga överhuvudtaget igentligen?!?!?



Vi kommer på lördag, tack för inbjudan, jag fick messet nere i Göteborg så jag glömde bort att svara.



Vad önskar sig er lilla prinsessa då??



Vad spännande med ultraljud, ska ni ta reda på vad det är för en liten krabat den här gången?



Kramen

2009-09-29 @ 10:18:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback