kallt som f------n!

det är jobbigt när man kommer hem från jobbet och känner att man verkligen skulle behöva dra på sig städarhandskarna och sätta igårn men kraften finns inte där, jag blir knäpp av att känna att jag inte orkar göra sånt som man bara måste fixa... jag vi storstäda köket, tömma kylen och skura ur alla skåp och låder, men jag orkar inte... nu ska vi ha kalas i helgen och då är jag ju verkligen tvungen att fixa till allt... skulle behöva köra en hel helg ute i trädgården oxå, klippa gräsmattan, häcken och buskar och träd...ställa in möbler och gräva ur landen som inte ska vara kvar längre... så mycket som måste fixas, men på så lite tid! men framför allt utan minsta gnista av kraft att sätta igång...Nu har jag iaf lyckats inhandla alla presenter till Lutt och det känns i som en viktig punkt är avklarad då!
ibland önska jag verkligen att jag hade en städerska som kom hit och trollade bort allt skit! men men så lyxigt ska man väl inte ha det!

Idag börjar Grey´s...lovely! hoppas mina ögon orkar vara upp så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback