home sweet home!

jag mår ungefär som en överkörd grävlig...hur nu en sån mår... helt sjukt täppt i näsan, kli/hosta i halsen...ont när jag sväljer och huvudet känns som en medicinboll och öronen värker... och en jävla foglossning på det! tur att jag iaf inte mår illa...
Lars snorar fortfarande men Leah är iaf pigg och verkar inte allt för skruttig, hade ju verkligen inte trott att jag skulle va döförkyld när jag kom hem efter en veckas semester... ska försöka komma iväg till jobbet i morgon men just nu är jag inte så super säker på om det kommer gå... sen ringer ju en liten klocka i huvudet om att man faktist inte ska föra sin baciller vidare just i dagensläge med nassenöff sjukor och allt.... för när allt kommer omkring kan man ju faktist inte veta om det är det eller en vanlig förkylning...suck!

Vi fick ju självklart ställa in kalasfirande för fröken Melissa som har hunnit fylla hela 2 år i helgen....så tråkigt så, speciellt som Leah verkligen har velat gå på kalas och gratta sin kompis... men det får vi ta igen nästa helg förhoppningsvis!

När jag väntade Leah fick jag känna första sparken i just den här veckan, nu har jag ju känns rörelser i magen läng men ingen riktigt super spark... så gissa om man går och känner efter nu... 3 veckor kvar till min stora tjej far sin ja må ja leva dag och vi får veta vem som har flyttat in i magen... längtar!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Överkörd grävling,haha vad rolig du är! Du får ta och krya på dig, hoppas du slipper grissjjukan.

2009-09-13 @ 18:35:05
Postat av: Linda

ååh, hurra va spännande!



och du, vi hoppas inte på nöffnöffsjukan, för den e inge bra mot graviditet eller småbarn =(

Håll er hemma o kurera er o skaffa nytt starkt immunförsvar!



Kramar!!

2009-09-13 @ 20:11:42
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback