färdig?!?!

är det inte vid den här tiden jag borde få ordentlig resfeber och faktist oroa mig över att väskorna inte är packade!?! iaf så är jag alldeless för trött för att orka bry mig... varje dag på jobbet planerar jag att åka hem och fixa och dona... men väl hemma är jag en halvvaken zombi som knappt kan prata, idag späddes det även med en härlig foglossning som inte var rolig att få bli påmind om...
jaja jag har iaf beställt taxfree till hemresan..en hel påse full med godis!
nu ska jag bara jobba i morgon och sen  har jag hela fredagen på mig att packa, ska kasta ut Lars och Leah så att jag kan fixa i lugn och ro...plus att det finns en risk att Leah packar upp lika snabbt som jag packar ner...

Jag har ett galet sug på räkor och kräftor...helst sånna i burk...mmm skulle kunna göra mycket för att ha en burk ståendes här just nu...

nu ska jag försöka hålla mig vaken en timme till så att jag får träffa min kärlek i någon minut iaf.... sen ska jag snarka högt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback