monsterdiggare!?!

idag är min lilla dotter ett riktigt monster... sen att man själv plågad av en misshandlad arm som är resultatet av vaccinationssprutan igår, halsbränna och foglossning...hjälper väl inte riktigt till! men till och med lars tappade tålamodet ikväl och det händer inte ofta.
börjar tror att hon har nån roligt sjukdom på g, hon grinar, grinar, grinar precis hela tiden, allt är nej och inget är bra... visst har trottsen en stor del i det hela men nu är det på ett annat sätt... hon är så trött precis hela tiden...

lillkillen lyckades sparka mig rakt i lungan idag på jobbet så jag tappade luften i någon sekund... otäckt... men det är väl bara att vänja sig.. han lever om ordentligt speciellt på kvällarna, men jag tycker det är skönt oxå, för varje spark är ett bevis på att han mår bra där inne... Leah har en egen version på hans namn..det är så gulligt för så fort hon ser ett kort på en bäbis så säger hon titta mamma där .... och även om det inte är helt rätt så finns det ju förklaringar till varför det har blivit så :D

Leahs dagiskort kom i fredags...å det är så fina så...jag är jätte nöjd och fotot på hela dagisgruppen är oxå superfint så det ska ramas in och sättas upp i Leahs rum...ska bara inhandla massa nya fina ramar!



Kommentarer
Postat av: Rosis

Hej där!!



Du känner inte mig, men jag är en vän till Tezze, och jag försöker att kommentera hos henne, men det funkar inte.... vet inte hur jag ska göra för att det ska fungera.. Vet Du hur man gör, så får Du gärna höra av Dig till mig via min mail



[email protected]



Sen kan Du ta bort detta inlägget =)



kram

2009-10-19 @ 10:04:15
URL: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback