Mammas troll fyller 2 år idag!

vid den hr tiden för 2 år sedan låg jag på fölossningen lite avtrubbad från verkligheten efter en morfinspruta... mot värkarna hjälpte den i ca 30 minuter bara men lite fick man ju slumra iaf... och nu sitter man här... 2 hela år senare, helt knasigt va tiden går fort!

Klockan 14:48 den 3 oktober 2007 tittade vårat lilla mirakel ut och såg dagensljus för första gången och ingen var mer glad än jag att det äntligen var över!

och vad gör man...jo 2 år senare sitter jag här med en ny kalaskula i vecka 19 och har snart gått halvvägs.. men självklart måste ju våran älskade lutt få ett syskon att leka med! efter ännu en dröm om att det bor 2 små båbisar i magen vaknade jag klockan 4 och kunde inte somna om...så nu ska jag slå in paket  och hoppas på att resten av familjen vaknar snart så att jag får äta frukost, magen skriker efter mat!

idag har vi barnkalas och mycket stim och stoj kommer det att bli...men oj så roligt Leah kommer ha det! och vad spelar allt annat för roll!?!

Grattis lilla Leah på 2års dagen! Jag älskar dig så otroligt mycket, vad skulle livet vara utan dig!?!




Kommentarer
Postat av: Linda

HUrraaaa hurraaa på din fööödelsedaaag Leah!!

Hoppas din dag blir fantastisk på ditt sätt!

Kramar LInda

2009-10-03 @ 10:16:16
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback