It´s a boy

jepp det är som sagt en liten pöjk i magen min, precis som jag trott hela tiden...helt knas att man kan känna på sig vilket kön de små liven har... allt så ut som det skulle ocuh lillgrabben beräknas komma den 7:e mars precis som vi redan hade räknat ut... inga stora överaskningar här inte ;)
så nu blir det till att sortera kläder för hela slanten, som tur är har vi en hel del kläder som kommer fungera lika bra på pyret men helt klart massa som ska bort... fröken blom har redan tingat en date för att se vad som finns... alltid skoj att kunna hjälpa någon annan oxå!
men framför allt, förstå hur mycket super söta små kläder jag ska få inhandla :D jag tjuvkikade lite redan idag när jag strosade runt på tuna park efter jobbet...skulle vilja börja redan nu, men det känns ju lite väl tidigt...
jag fick iaf med mig en mammaskjorta, en mamma tröja och ett par mammatights... och ett par fina höst skor oxå! ville ha ett par jeans men det fanns inga som jag ville köpa... får leta lite till.
nu sover äntligen sessan och snart börjar en helt ny säsong med DH...lövely!
våran tvgrunka som gör att vi kan ha tv i sovrummet oxå kom idag men var tydligen lite knasig att få igång så Lars hann inte få igång den idag...synd men jag hoppas på att kunna ligga och titta på greys imorgon...


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja tänk vad skoj med en liten kille också! Efter två döttrar är det riktigt roligt att få handla pojkkläder även fast utbudet i butikerna är betydligt mindre för pojkar än flickor. Förresten har de lite rea på Polarn o Pyret, kanske kan du göra några fynd?!

Kram!

2009-10-06 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback