Influensa A

min mamma har svininfluensan... även min låtsaspappa... och nu finns det en risk att även jag och min familj har fått det... för min del borde vaccinet ha gjort mig immun men det vet man inte säkert, Leah är ett helt kapitel för sig, med sin falska krupp och låga ålder bör man vara extra observant... suck, men att få höra att man bör stanna hemma ifall att är inget jag gillar.. idag har jag varit hemma eftersom jag känner mig febrig och har en envis huvudvärk som inte går att bli av med... imorgon ska jag träffa en läkare så får vi se om jag kan fortsätta jobba eller inte... skulle va skönt att få bli avlastad men samtidigt vet jag hur psykiskt jobbigt det är att gå hemma med...

pyret lever livet i magen och sparkaran blir hårdare för varje dag som går.. fast man får passa sig med att säga att ha sparkar till Leah för hon vill gärna sparka mammas mage hon med då.. så han "buffar" säger vi, haha

idag har jag sovit bort större delen av dagen, men är helt slut iaf, det plus huvudvärken gör att jag misstänker att jag kanske måste äta exta järn nu... men det visar sig...annars är det väl svinisen som spökar...


nu ska jag iaf gå upp till de två snarkpåsarna och trängas..vi måste verkligen ha en bredare säng!

Kommentarer
Postat av: Monika

Usch hörru du, det låter inte bra, hoppas att ni inte får svinflunsan och hoppas att det går bra för mor och krister. Lycka till hos läkaren idag!

Kram

2009-10-29 @ 07:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback