årstidsgrubbel...

det är frost ute i vår trädgård, Leah har termobyxor och jacka på dagis, och man kommer inte undan att skrapa rutorna på morgonen... är det höst eller vinter?
färgen på löven säger höst, men kylan och klädvalen gör att jag vill tro att det redan är vinter...

Nu är det äntligen helg igen, det kändes som en riktigt lång vecka, tror allt kalasande förra helgen tröttade ut mig mer än jag ville inse.
Men som sagt nu är iaf helgen här, så skönt så! har så mycket jag skulle vilja men tror faktiskt jag ska försöka hålla igen på flängandet, en promenix i skogen skulle va skönt och kanske hittar vi en svamp eller två, och i morgon har vi lovat Lars att följa med på innebandy, det kommer visst fler barn så det är nog uppskattat från Leahs håll. Annars tar vi det som det kommer tror jag nog!

Nu har lillkillen fått ett namn som jag tror att vi kommer hålla fast vid, men eftersom vi blev av med ett namn när vi väntade Leah så tänker jag inte avslöja det så här! men jag tror alla är nöjda och glada till och med lilla lutt!

hoppas ni får en mysig höst/vinter helg :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Men hörru, du kan ju inte berätta att ni bestämt namn utan att avslöja vilket. Blir ju nyfiken då!!!!

2009-10-10 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback