julstök!

svärmor - check
svärfar - check
Prinsessan - check
mamma -
snart klar...
christer - inte alls klar...
lars - klar i tanken...ska inhandlas!
Ingvar & Vanja - inte klar
"kusiner"*3 - är tonåringar och vill ha pengar...check
Anders -
klart i tanken...ska inhandlas!

det var nog så gott som alla, och jag kan ju säga att jag är nästan klar... så himla skönt! fick även med mig en del grejjor till hemmet, vissa totalt onödiga och vissa mer nödvändiga. men julen, here we come!

kvällen har jag och lillskrutten spenderat hos min mor eftersom Lars är och leker med sina vänner, vi försökte titta på robinsson men det gick lite sådär... Leah tyckte att det fanns andra roligare saker att göra, men i bilen hem tvärdog hon och nu snarkar hon i sin säng tillslut iaf!

Min hals verkar inte vilja bli bättre och nu har hostan kommit tillbaka...värre än sist oxå...f-n!
jag hoppas iaf att Lutten mår bättre i morgon så att vi kan ta sprutan, vill ju inte att hon ska få grissjukan ju!

nää nu ropar sängen på moi!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh vad skönt att vara nästan klara! Vi presentar inte många men de få vi har tycker jag är så svåra att hitta på nåt till. Antingen blir det fantasilöst eller alldeles för dyrt.... Vi brukar ta en tripp till Toys R us i Västerås och storhandla julkappar till barnen, både roligt och praktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback