julstök!



årets största högtid är snart här...det är dags att pynta å fixa... jag har tjuvstartat med glöggen förlängesedan men vad gör det.... idag är det städning och pyntning som ska ordnas... jag ska börja med att tvätta förnsterna invändigt så får vi se om ryggen tillåter utsidan i morgon kanske.

igår hade vi en lugn kväll hemma, jag och min tös... mamma var över och höll oss sällskap eftersom Lars inte kom hem från jobbet utan åkte direkt till julbordet med jobbet... han kom hem precis när jag hade gått och lagt mig, och stnak vitlök...huuu! men bättre det än sprit iaf..haha

idag har vi inget alls planerat förutom fix och trix, Leah har packat sin ryggsäck och kommer och ger mig en hejdå puss coh vinkar och säger att hon ska åka till cypern...hihi toktrollet! tror hon kommer bli överlycklig när farfar kommer hem snart!

mamma råkade pajja mitt pepparkakshus igår så hon skulle komma förbi med ett nytt idag... så det ska vi pyssla med oxå...och näää jag orkar mig inte på att baka ett eget....det är ok att fuska lite tycker jag!

så nu åker min nyinhandlade Elvisjulskiva på och så kör vi igång!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback