jag är en senapssill... eller?


nää så illa är det väl inte, men jag har senapsfrön fasttejpade på mina öron, tokigt? nja, jag fick akupunktur av barnmorskan idag, nålarna är ok att få dit, inte direkt skönt men man gråter ju inte heller... kan inte påstå att jag tycker att det har hjälpt den här gången heller men jag ska ge det lite tid och hoppas ju såklart att det ska fungera! men framför allt så fick jag en läkartid till nästa vecka så håll tummarna för mig att jag ska få gå ner i tid nu...annars blir det låååånga månader. men min förhoppning är ju att om jag går ner till halvtid kanske jag orkar jobba i januari med... det skulle ju vara super på alla sätt och vis!
annars såg allt tipptopp ut, alla värden perfekta precis som vanligt och hjärtljuden låg på 145, så gosigt så! magen låg precis på kurvan så alla ni som kommenterar med liten mage hit och stor mage dit kan slänga er i väggen ;)
men jag har lite mindre mage än vad jag hade med Leah precis som jag trott... men vikten behöver vi ju inte gå in på...suck! men jag har iaf gått upp färre kilon hittils och det är det jag lever på just nu...

Sen var vi på utvecklingssamtal på dagis och fick både se och höra hur våran skatt har det på dagarna, det kändes som att vi redan visste allt men det är alltid kul att få höra att saker och ting fungerar, även att vissa saker som vi bråkar om hemma fungerar toppen iaf där...

nu ska jag invänta grey´s och mysa lite i soffan kanske med en kopp glögg...mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback