förtids gamlingar ;)

Första dagen med att smita hem tidigt, blev en heldag med annat grejjs!
Leah hämtades halv två och efter en sväng hem för klädbyten och hämtning av väska åkte vi till parken zoo och fick Leah vaccinerad..även mormor fick sig en spruta, det gick jätte bra leah blev lite ledssen på slutet men när nålen var ute läkte det till och med ut lite vaccin ur armen på skruttan så det fick väl inte plats...eller nått! men hon blev snabbt glad och fick välja vad hon ville göra, en fika på tuna blev det, mormor berömde med en muta från BR...Leah fick välja själv och det blev ett rör med 3 Fiffi figurer i. Jag fyndade lite kläder till Leah och en body till plutten från Exit och sen bjöd mormor på kvällsmat... när det var dags att rulla hemmåt ville sessan inte åka hem, utan efter mycket om och med fick hon stanna kvar hos mormor och morfar så vi blev visst barnlediga... konstigt känns det... både jag och Lars saknar våran skrutta men samtidigt mår vi båda sk--t så lite lugn är inte heller helt fel... Lars hostar, och jag har en foglossnig from hell på besök så strax ska jag bädda ner mig och snarka högt och mycket!
men imorgon ska jag kramas mycket med min lilla skruttunge, det är nått som är säkert!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Så lyxigt att vara barnlediga, det är ni värda. Men jag känner igen den där känslan av saknad instället för lättnad när man väl är barnfri =) Hojta till om du har tid och lust för en fika på stan nu när du inte jobbar hela dagarna, skulle vara skoj tycker jag. Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback